Snurrar du min värld




Var i staden idag. Tog en fika med min kära vän Amanda och for sedan till Götet för att checka in mellanrean.     Hittade en svart finstickad klänning från samsö samsö på Victoria Arena. Ett sådant plagg som alltid fungerar!
Mycket nöjd.

Fulländade sedan dagen med att ta mig till Johanneberg till Anna och Marcus. Kollade på film och drack te. MYS



                            image155    



                                    ♦ Kofta    - Filippa K
                                    ♦Tunika - Fröken Söt
                                    ♦ Kjol      - Vero Moda

                                                                                                                                                   ♥♥♥




Har nu fått min efterlängtade Tigerväska. Galet snygg och fantastiskt praktisk. När jag ska någonstans har jag alltid med min tusentvå saker. Väskan har många fack och kommer hålla ett tag!
BRA DÄR


                                    
                                 image156


SIMMA LUGNT


/Clara


Kommentarer
Postat av: moa

SJUKT SNYGG CLARAAAA :D

2008-01-06 @ 14:17:12
URL: http://moalinjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0