´fredag


Har idag varit ledig! Firade detta med en eftermiddag i Göteborg- hittade dock inget värt att köpa...-"det är ju Juli?"-som Marcus fick ur sig.
Så nu hoppas jag på hösten. Hösten......årstiden som är längre än någon annan årtid.
Träffade min kära syster i staden tillsammans med hennes andra hälft! Vi fikade och pratade strunt -
for sedan hem med papps. I  bilen lyssnade vi självfallet på radioteatern, men kontrade med någon 90-tals låt där min far kunde hela texten......imponerande.
Kom sedan hem till kocken själv.....mamma.


Hoppas att jag får med mamma och pappa på en liten tripp nu under semestertiden. Skulle sitta fint  med en paraplydrink och framför allt...sol!!............varför blir vi svenskar förvånade att det regnar så mycket som det gör?



                                                    ♥                     ♥                  ♥                   ♥                      















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0