A-DAG

Har idag legat på adnama altanen och solat i värmen!
Trots brist på solkräm så blev jag inte röd men mysiga solglasmärken i pannan blev det en minut eller två:-)

Dagen började med att amanda ringer o väcker mig, men jag sa till henna att göra detta. Solen sken och fåglarna kvittrade och lilla Clara satte i sig frukost i form av frukt och macka.
Begav mig senare till kba där jag o amanda försökte hitta skor och solisar. Tog bussen till Onsala och moppe till den lokala matbutiken. Nudlar och glass blev det!!

Dagen fortsatte med mat på altenen, mys med edgar (amandas kanin) och Axels trevliga sällskap (amandas lillebror).

Tog mig sedan hem och nu ätit massa mat. Funderar på att baka eller ngt?...borde ta en frukt men är inte på det humöret. Skall se om jag kan ladda ned det senaste GG avsnittet.
Imorgon är det tillbaka till skola igen, men vi börjar sent så det är helt O KÅ.
  skall nog ta på mig amandas tröja imorgon...fin är den.

DET HAR VARIT EN FIN DAG, MED FINA MÄNNISKOR OCH ALLT ANNAT FINT I DENNA VÄRLD! 
(??????)



Dagens outfit: Randigt i femton olika färger.

Puss och kräm




Kommentarer
Postat av: aa

randigt i femton olika färger.
det var fint.

2008-04-23 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0