Denna dag...

Denna dag har inte varit nödvändig. Dock ganska kul i slutet då Olof lät mig spela c.s.....trevligt var det.
Stannade för lite chokladätning med Sofi och emma. Begav mig sedan hem i solskenet. 
  Imorgon skall jag ta mig till staden och tvinga min kära vän f att möta mig.....har inte setts på ett långt tag.

Har nu tryckt i mig mat, pluggat lite spanska och gått en promenad, samt ätit en fjärdedel av en bakelse min far tyckte jag skulle ha. Nu tittar jag på dr House och pratar i telefon med söt vän....oooch stör mig på bloggar med feta människor som gnäller och fotar onödigheter.

((((((Killen i rima reklamen är sjuuukt snygg.))))))elr Ids??


∞   étreinte et baiser


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-18 @ 20:58:40
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0