Efterlängtad sommar

Hej alla!
Ska hinna skriva några få ord om dagen innan jag trycker i mig mat.

Det har varit en bra tisdag!..dagen började med nationellt prov, samhäll, geografi och sedan blev det hemgång. KUL att mina nycklar är borta, en mysig överraskning när jag stod på trappan hemma.
  La mig o sov på altanen, samt solning och hoppades att mami skulle komma hem. När 30 gått åkte jag in til kba igen och mötte min mami för att handla. På altanen kunde jag jue inte ligga i en halv evighet endå;D

Köpte skor m.m. och träffade systra mi och Carl Pedal. Så nu e vi alla hemma som en idyllisk familj.
  Hampus var snällast som väntade med mig på min buss i eftermiddags! Han struntade i sin pendel för att vänta 20 minuter med mig på den något blåsiga stationen. :)

Min syster steker bacon.....luktar dött i hela huset. mys

DAGENS KOMMENTAR:

Given av: Hampus
Till : mejj

"Du är så söt så vi måste köpa salt"

gounge

puuuusss alla!!


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Oj vad bloggen är fin! Like the lay out a lot! Duktig :)

2008-05-01 @ 12:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0