hemmadag

Fy vad jag har kollat på tv idah!
Jag borde vid detta lag stängt av den och satt mig för att plugga....men nej. Har läst cirkus 1000 bloggar idag och ätit 4 äpplen. Läst skvaller och sovit en stund.

Har nu målat naglarna i en färg som ser ut som fästis, smak jordgubb. Vill skrika nej, men i stället blir det ett diskret jej...orkar bara inte ta boooort det :/

Imorgon hoppas jag på sol men det kommer att bli grå himmel säger dom... är skönt på ett vis för då slipper man gå ut. ;D
Nu skall jag ta en dusch och titta på enchanted om den är färdigladdad. Jag ville se den på biomen hann inte. Tur att den kom ut så snabbt på dvd!
Lite trött är jag nu...

puss  ¨¨¨¨¨¨¨





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0