Söndagen

Stans mest varma dag!
Jag satt ute på altanen o drack juice i solskenet och blev nära blind då jag gick in igen.
  Idag blir det inte mer än plugg. Har "kursprov " i spanska imorgon...dvs ett snällt sätt att säga nationellt prov.
  Känns som om denna vecka kommer bli stressig......bara inte för stressig:/

Tittade på flicka med pärlörhänge i morse.....jag gillar verkligen inte Scarlett Johanson!...
Nu måste jag städa mitt rum för det är stökigt. Skall gå och lägga mig i tid i kväll så att jag är pigg o glad tom 08.30 imorgon. "ät gröt säger dom", eller så blir det bara en macka.

Hittade en bild från den lovande Sex and the city fimen och SJP ser läskig ut. INte lika fab längre. Se själva.



image285

Är det bara att dom försöker dölja åldern eller ska hon se typ elak ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0