sweet S

åå, har sovit typ 20 minuter i natt känns det som eftersom damp 12345 var överpigga. 
 Sitter nu och pluggar lite inför ekonomiprovet imorgon. Går bättre än i morse men jag fattar fortfarande inte vissa ting. Jag skall tvinga min syster att hjälpa mig när hon kommer hem snart. Har också städat mitt rum och hittade pinsamma blider från 8 ans fjortisfester. ....sött..

Nu är det bara måndag, tisdag= nationellt prov (blää) och onsdag =valborg (mys)....sen är vi lediga torsdag, fredag. Goigt ska det bli...

Hoppas det blir fint väder på valborg annars kommer jag bli lite lessen....Skall träffa fröken Lindberg, vilket jah inte gjort på 20 år.....

Om ni undrar vad Amanda gör nu för tiden så seglar hon planeten runt på en helg.

XXXXXXX
///C

image290


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0