Getti´n it

Dagens citat sponsrat av Carl- Jacob Holmberg

Jag har börjat prata för mig själv nu när jag bor ensam i lägenheten, skrämmer mig lite .


Idag var det och är fortfarande Torsdag, världens längsta dag också kallad, Spec om man heter amanda som varit lite smågrinig hela dagen. Menmen, flickan försov sig jue i morse pch då kan jue en hel dag bli förstörd. Nu sitter jag på min säng och lyssnar på lite gamlisar av Will Smith, gettin Jiggy with it ;P Totte ligger bredvid och sover räv eftersom Sigge är här och kan attackera vilken sekund som helst...tror man ialf om man heter tott.

Imorgon blir det Fredag och jag o amanda skall väl hitta på ngt ball. NRJ in the park, ben and jerry i sängen med family guy eller batman hos coffe. =)
Får se vad som händerrr.

Nu skall jag måla naglarna och ringa mitt hjärta J.

Skall också ladda upp bilderna från Amandas och min Vaycay-) så det kanske blir lite blogging längre fram mot kvällningen.

PUSSPÅPANNA




Kommentarer
Postat av: ajl

du å ja som e austronauter? jag är iaf den röda.

2008-08-21 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0