Sharing different heartbeats in one night

Den första soliga dagen på länge och jag ligger och har ngn form av feber:/ Visste att jag skulle få ngt eftersom jag mått pizz i flera dagar. Blir inte bättre av att sova i Jonas minimala säng heller så man knappt sover ^^
Han sover iaf...kanske för att jag är van vid megasäng!

I fredags var tanken att vi skulle langa NRJ men ej så ball skulle det bli tänkte vi så jag tog mig till mana där vi åt och satte på oss kläder för att sedan dra till Jonas och sedan till några tvillingar som hade fest vid klaraplan. Det var galet mycket folk och vi hade ganska roligt faktiskt. Först tyckte vi att det bara var 92or men sen kom alla roliga..
Amanda var som vanligt, Jonas skulle döda Partille Johnnys, coffe gnällde för att han fått öl på sig hela kvällen och jag satt och planerade hur vi skulle själa choklad med Max Ingvarsson.
Det finns många roliga saker jag vill ta upp från denna fest som hände men då skulle vissa ta död på mig så jag avstår ;-)
Kvällen slutade med att jag, Hannah och Ramde gick till Rösan där jag träffade Jonas och vi gick hem trötta som vi var!
  Dagen efter skulle jag jobba....wwweey. Dagen på jobbet var bra men seg, jobbade bara i fem timmar dock. Skulle ha åkt till Jonas men mådda bad så det fick bli sängen i stället.
Nu skall jag peta i mig lite mat. och hoppas att jag mår bättre tom morgondagen.


pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: a

hoppas du inte blir frisk så slipper jag dig imon

2008-08-24 @ 22:13:29
Postat av: David

You discluded the fact that we embarked on a conciousness journey resulting in the space continuoms end and the uphold of devine love.



yours forever sincerely

2008-08-24 @ 23:44:21
URL: http://sliq.blogg.se/
Postat av: b

hoppas a är sjuk imorron, så slipper vi henne!

2008-08-26 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0