Hejdå´s

Idag började lektionerna för aranäsets hösttermin 2008. Sista lektionen var spanska steg fyra och jag vill redan byta till italienska 1!..haha!
Kom i samma grupp som Coffe och det var jue roligt!.....kan dock inte stanna pga det....
Sedan åkte vi alla hem till Jonis och åt äpple/spelade GTA om man heter jLO!
Nu sitter jag i soffan och har sagt hejdå till min kära Helen och hennes pojke Benny som skall till Örebro och plugga. Yur att det sverige iaf och inte Bryssel, som vissa andra ska. Idag sa vi också hejdå till Moa och Mathias som åker imorgon till Bryssel för att gå på de  internationella skolan ett år. De kommer dock hem på lov så då får vi förhoppningsvis se deras små rumpor;D

Imorgon är det en lång lång dag men det skall bli mys, det är nästan lite tråkigt att lämna skolan på dagarna jy-)
Lektioner från halv nio till halv fyra....jaja

Jag la mih mig och sov förut och jag tror jag skall göra det igen för jag e lite trött, skall dock slå min bebis och min kotte en signal först. dvs JOnas och Amanda.

Sov gott kissmyror.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0