Hemmadaghemmaghemmadaghemmadaghemmadag

Sitter och kollar på Matrix och halvsover lite. Idag har jag inte gjort mycket, kanske städat mitt rum lite. Det gick en utrullad trådrulle i hela mitt rum som jag har snubblat på i veckor. Kändes rätt att ta bort den nu. Min mamma fick dock  damsuga eftersom hon har varit min slav hela dagen...jag har jue faktiskt varit sjuk :(
Nu är mitt ryymm ganska tomt, skall köpa en lampa är tanken. Det fungerar att bara ha en lampa under sommartid men ej under höst-vinter. Skall nog försöka ta mig till skolan imorgon, om jag inte mår som en kotte. Har inte så lång dag endåå.

 Nu skall jag gå ned och sova lite, kommer inte in på facebook....ganska så jobbig situation. Får nästan panik.
Nu kom min pappa med m&m´s till mijj som han köpt i Hamburg där han varit i några dagar. Söt så man dör.

Just det, såg super nanny idag och det var en kille 3 år som kallade sin mamma för motherfucker....hahah, snorunge till 100 %.

Bye byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0