Ingen Signal!

Nu har blondie åkt hem och jag cyklade en galen bit för att få lite motion efter all ätning av kaka. I morse tryckte dessutom jag och A i oss 100 mackor var med honung och ost på. A hade med sina egna tepåsar eftersom hon inte gillar mitt persikote, kräsen e hon. Nu skall jag göra lite nödvändigheter som ex. dricka juice och städa min garderob. Ikväll kommer amanda igen och vi skall bara sova eftersom vi imorgon bitti tidigt som tuppen skall upp och fara till vårt kära grannland Danmark med mina päron. En riktig roadtrip kan man säga. Jag skall göra en partyyskiva som skall spelas i bilen och kameran e laddad så ni kan förvänta att det kommer loadas upp bilder!

Först skall vi till Louisiana, ett konstmuseum, och sedan vidare till Helsingör (vet inte hur man gör det konstiga öet på min pappas dator<) Amanda skall tydligen vara det kulturella barnet enligt min mamma och jag skall köpa öl.....oookej. NOT.
På fredag kväll skall vi också ut är tanken, ringa Frida kanske,,,,

Varför har jag blivit blogg-pilsk, jo för min envisa tv inte fungerar som den ska. Det står ingen signal....vot.??
NUÄRDETSLUTTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT


Äcklig gubbe





Kommentarer
Postat av: bebis

åh, älskar denna bilden på dig!

2008-08-16 @ 10:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0