Livet på Röda Holme

En kväll i juli for min JL flicka och jag till våra små vänner Christoffer Josefsson och Sebastian Rohana ute på Röda Holme. Färdmedel = moped. Amanda körde försiktigt och bra trots tidigare omständigheter då vi varit hos Oscar Holmberg och tagit hand om hans tre vänner tyskarna och deras proviantering i form av dryck. Det var en trevligt början, men när kvällen blev natt for vi alltså vidare till den nyhemkomne från Norge Coffe. Under kvällen badades det och jag brände mig på en brännmanet när jag hade simrace. Vi återvände hem frusna och slogs om sovplatserna. Kvällen slutade med att jag och Rohana fick sova i soffan på alla väskor och kläder, galet trångt var det och vi bad om att få förlänga soffan till en säng eftersom detta var en möjlighet men det gick inte för sig eftersom rummet var för litet. jAG klagade på möbleringen och surmuttorna i sängen skrek TYST.

Natten blev morgon och efter många fula kort och lite sömn tog vi vårt pick and pack och resan hem men rejsa-n till moppen.
När vi kom till amanda sov vi tom dagen blev lunch. på tal om det är jag lite matsugen och skall äta lite lunch så här på kvällskvisten i form av amandas fössledagstårta till mig. Grattis Clara 8 månader i efterskott!





Tyskepojken Robbin.




Coffes mundering

Bebbbbisen







firre firre







 bebbbbbisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0