STARZ in M

Vad hände med vädret kan man allt undra?...jaj, kan vara skönt att inte behöva gå ut. Hadde dock velat ha mer färg:(
Igår var jag hos Jonis och vi tryckte i oss godis/ kollade på Tokyo Drift (badass movie)not ;P

Träffade Julius på bussen hem som btw fyller år i helgen och eftersom jag vet att du läser min blogg Julia kan jag nu säga att vi vill se dig fira den...med oss dvs. Haha, ;D

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske utgång eftersom tvillingarna är på havet och J jobbar natten lång. Har jue inte firat min F än :( Men jag tror hon är Danmark, så jag får helt enkelt se.
Nu är det inte lång tid kvar på detta sommarlov, vill börja skolan men endä IN te. Är jue så himlans skönt att bara ta det lugnans....

Her kommer lite till goda bilderr från denna sommar..PUSSPÅMAGGGGGEN



Det här var dagen innan jag skulle till Sthlm och jag och amanda bestämde oss för att ta en liten roadtrip till marstrand. Trots att vi inte gick och la oss i rimlig tid dagen innan gick vi upp i gryningen och satte oss på ett tåg till GCS där vi först käkade frukost och läste om (då) gårdagens lisebergolycka. Vi var där då btw. ahhh...tänk om det hade varit vi! (fniiiiss)














A tar det L med GP.



Bussresa till M, där vi slogs om vilken musik som skulle spelas. Jag läste skvaller och amanda sms ade, undrar vad det säger om våra personligheter?










Blondinbella har på sig Odd Molly och Ray Ban.






Gott åskväder som kom efter ett tag då snabbt vi tog skydd på ngn krog där vi tryckte i oss mat. Vi tog oss in på ngn toalett i hamnen där vi bytte om till ngt varmare och sprang med ett paraply till restaurangen ;D





Sen åkte vi hem och åt geisha i min säng och sov några timmar ;D Vaknade som treåringar när de sovit middag. Rufsiga i håret med rosiga kinder:)
Trots att det regnade non stopp var det en av de mysigaste upplevelser på hela sommaren.
Love you A





// your C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0