Trendy Wendy

Idag var det skolstart och det kunde inte kännas bättre. Roligt att se alla igen och få utbyta sommarupplevelser. Det var dock en ganska kort dag och jag/amanda ,som nu btw varit med varandra 7 dagar i sträck, fortsatte dagen på K-market där A köpte en korg-sak som hon ska ha parfymer, andra flaskor och borstar i som jag hittade och pråkade på flickebarnet. Trendy Wendy köpte även finisar till skor.
Se åkte vi till mitt plajs och gjorde lunch i form av ugnspannkaka, drack mjölk och såg på Dharma and Greg. Amanda sov sött på min arm en stund också vilket resulterade i fullständig damp senare när hon inte längre var trött. Jag tvingade henne att lyssna på Indisk musik och de låtar jag brukar spela när jag ska sova.

Nu har jag ätit middag och ligger o goar lite:-) Saknar min pojke, skall nog slå honom en signal nu. Puss på errrrrrr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0