Streets of London

Ligger hemma och är sjuk, känns inte alls bra eftersom jag till varje pris vill till skolan. Men vad gör man. Skickade ett "hej jag är sjuk" sms till amanda imorse och ngt "krya på dig" sms fick man inte tillbaka. Vad säger man, älskad av alla.

Det händer alltid mig saker när det inte får hända, till exempel.

Jag är sjuk och måste se på tv. Tror ni inte att box saken lägger av så jag har 1,2,6, och en radiokanal.  Statsministern är på både 1 och 2 och supernanny som jag hatar har maraton på 6an. Vilken kanal e ens 6??
Nu skall jag ladda hem the thomas crown affair och goa i mina blommiga sovisar!



pusspåerrrr, förutom amanda





Jag har en ny vän, han heter David och snart kommer kanske också en ny blogg!
 frågan är om vi har ett koncept?....och frågan är om herr Birmingham och coffe  fortfarande är på?^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0