STHLM

Söndag idag och jag har inte mycket på min lista som skall göras. Inget jobb och allmänt lat. Jonas jobbar mer än ett dygn på två dagar och jag kollar facebook. Haha
Ska nog kanske till Helen ikväll för att träffa hennes nya kärlek. Har träffat benny innan men bara snabbt.

Nu ska jag kolla på lavendelflickorna och äta äpple. Puss på er mina älskade!



Den 18 åkte jag upp till Stockholm med mormor och morfaren. De första dagarna skulle vi ut med the royal cruiser i sthlms skärgård. Det var bra väder men väldigt blåsigt där uppe på båten. Första natten låg vi på möjaholmen med KMK och gick promenad på ön. Dagen efter åkte vi till Sandhamn (sandhamns marstrand) där vi tankade, käkade lunch och solade. Eftersom vi hade ett hotel som vi skulle checka in i tog vi oss in till Stockholm igen. Där bodde vi på Elite hotel på stureplan. Mitt rum var fint.

På lördagen var m&m på middag och jag langade sthlm själv. Visste inte vart jag gick, jag bara gick.


















Mitt fönster. Gick mitt emot spybar och över blue moon.



Kungsgatan



PÅ vägen hem åkte vi till Gränna för lunch.



Åtevände sedan till gbg, som jag saknade.^^

Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0