bebisrumpor och frysboxxxar

Tillbaka i skolan efter allt hemmiga. Allt var bra, hade min första italienska lektion där JLo, johan Loftén, var så himlans snäll som hjälpte mig med allt jag missat. söööööööööööött


Amanda och jag skulle ha yoghurt lunch men glömde det så det fick bli macka och yoghurt mellanmål istället:-)
Stackars Binky har slagit sin lilla fot och kan inte gå på den, tur att hon har en hissnyckel ialf!
Vi som går i sp2f vet i allafall vilken dagens roligaste händelse är. Om man var närvarande vid engelska debatten dvs. Hahahaha, söta e ni flickorr......
Jag fick i allafall årets skratt om ni inte märkte det. Jag får alltid sånna skratt, dom kommer så olägligt. Det var inte ngn annan som skrattade jue. Julle skratttade lite och det gjorde inte min situation bättre men det var roligare att skratta med ngn ;D

Sen blev det svenska och a fick ryck på romarriket och skulle impa på sig själv eller så hade hon bråttom för hon hoppade över vart annat ord och läste i 100 knyck. Vi hörde ingenting och fick inte röra oss. Man undrar vad flickebarnet äter till frukost inte är det flakes ialf!

Jag tyckte att Sofie skulle nype en viss man gjord av Berg i rumpan på idrotten idag men det vågades inte för fröken Olsson. Sofie tänker nämneligen gifta sig med Clas Olsson som är ägare till inte minst Clas Olsson. På detta vis behåller hon sitt högt värderade efternamn och gifter dessutom in sig i en kedja med resurser.

Nu hare jag skickat hem min pojke som jag har haft kuddkrig med. Vi har också kollat på pokémon och sovit en stund. eller det kanske bara var jag ^^
Nu skall jag duscha, dricka äppeljuice och sova. puss





Kommentarer
Postat av: Julia

aa asså de va så jävla in helve roligt så jag visse inte om jag skulle skjuta mig själv eller vad!! haha hörde typ dina hulkningar bakom mig, och såg a:s och s:s blickar omkring sig!!!HAHAAHAHAHAHA dagen garv utdelas här och nu:P

2008-08-28 @ 22:52:40
Postat av: Sofie OLSSON

Hackar du ner på mitt ljuvliga efternamn? detta är bara för mycket

2008-08-30 @ 00:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0