One more time

Var i vårt kära göte häromdagen då vi hade kalasskorna på oss allihop!
  Veckans roliga händelse var i början på kvällen då jag skall ta mig till Johan för förfest från kålltorps spårvagnsstation. Ringer Frida och frågar vägen, självklart fattar jag inte och hon skickar en blond kille vars namn var Hugo för att hämta mig. Jag vet inte hur Hugo ser ut och Hugo vet inte hur jag ser ut. 
Jag ser en blond kille som ser ung taggad ut för fest och Frida skriker JA det är nog han.

- Frida- Skrik Hugo och se om han reagerar.
- Clara kollar killen i ögonen- Hugo?
- Hugo- Ja, det är jag som är hugo, sträcker fram handen och hälsar.

Clara= lättad eftersom jag nu inte längre kände mig lika vilsen i storstaden längre.

Vi börjar gå och småpratar om lite allt möjligt, om vädret och packade ungdomar på en gräsmatta,  tills jag säger- haha, ja jag vet inte vart vi ska så jag litar på att du kan vägen.
Hugo börjar skratta och säger- förlåt, men jag är inte Hugo. Jag såg det bara som en gyllene chans.
Jag börjar skartta nervöst- heh, vaaa?....är du inte Hugo?
Förlåt, men som sagt så såg jag detta som en gyllene chans.

Vi skrattar åt situationen för jag var jue tvungen att ge honom lite cred, det var jue jag som var blåst. HAHA
Jag går och hittar den riktiga Hugo och den riktiga Hugo skrattar åt min alternativa start på dagen.

Resten av kvällen var rolans där vi förfestade hos Johan och spatserade sedan till Frida. Efter två timmar skriker Johan, efterfest hon miiiiiig!!
Det slutade med att alla langade Johans källare på 20 kvm i stället för Fridas hus, alla iks Frida som stod för festen i huset. Antar att det är mysigare att trängas.fnisssssss

Sedan följde tre gentlemän mig till stationen, inte ska jag behöva gå själv !
Tack Marcus för att du alltid följer mig utan att tveka:)








Trendiga Bahram



Marcus o jaggg



Den rökande delen av gänget, fnisssss




Nils o Gabriel



One more time, we gonna celebrate, don't stop dancing







 Herr Snö på bästa humör




Nakenmodellen, vadå?, han ä jue naken under kläderna:D






Mac, jag, Ashton och Gabriel





Varför har jag lagt upp denna bild, jo för den e såå äcklig. Det ska föreställa fridas skadade arm som hade med en bokhylle olycka att göra och två Peace out fingrar. Detta blev isterband på bild.
Mumien is back i town, or was he evah in town?

Kvällen slutade med spyendes emosar på pendeln och jag var nära på att gå av i Lindome och gå sista biten hem. HATAR sånt!



Igår var jag hos min flicka A som jag inte sett på evigheter och jag började hysteriskt prova allt i hennes garderob. Provade ett par gamla Replay jeans och en brun väst med guldknappar och såg genast ut som ngt från Macleods döttrar. wuhu....eller jiha eller ngt:o

Vi år god thaimat från asiatiska Onsala och bulla. Såg på familyguy och mös i sängen:-) Hur mösigt som helst.
I Amandas hus kan man tända partier av vardagsrummet så resten av rummet är mörkt. Vi började lysa upp parti efter parti och låtsades att det var dramaten. Nolifers.coooom......;D
Vi åkte till K market idag också och innan det köpte vi kaninmat XXXXXL på lantmännen. Jag skrattade så jag höll på att kissa på mejj när Amanda skulle bära påsen till disken och den typ läcker. HAHAHA
Mands köpte födelsedagspresent till mig idag...jag fyllde år i Mars, ooookey men snällt var det iallafall. Jag fick thexxxy underkläder och en snobben deo...hahaha, jeeeej!

Nu är det skola på måndag och jag är taggad till tusen, liksom amanda råkar jag veta. Tvåan kommer bli ball förhoppningsvis.


seeee yaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0