Hej lördag

Nu är jag hemma från en dag på sakset. Amanda kom in och vi fikade och träffade fanny, frida och Martina:) Jag sålde för 10 papp själv på morgonen!..fan va jag e bra
Nu skall jag kanske nana lite, duscha och sedan åka till Sturevägen för lite curve. Försökte även få ihop amanda och johan thornström idag men jag vet inte om jag lyckades, john john e blyg=I
Vi har köpt plasma tv (?) och den tar plats men e bra:)
Imorse kröp det en spindel på golvet i butiken och för er som känner mig väl vet att jag inte tål dom små äcklen så en kund tog sin sko och stampade på den nu avlidna 100 benta lilla varelsen. ejhu

Nu måste jag skynd sova om jag skall hinna ngt alls. Ses ikväll!
PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0