Hej söndag

Hej people of Kungsbacka etc. Nu är jag hemma från jobbet och vill bara sova. Igår åkte jag bullen och ullen till amanda där vi träffade alla söta flickor, isabelle, fridolin, martina och sandra:)
Efter drinkar och dans och en söndersutten bebis (bokstavligt) kom jocke johan o joar. Anton och jag talades vid och jag tror vid ett tillfälle att jag avslöjade för joakim berqvist varför han kallas candyman. Han tog det bra tycker jag precis som det var menat=)

Efter en stund in på den kalla kvällen kom också eric holmen burgen, simon berglund, ted, ludvig och borgvall. Vi dansade till snook och lekte i amandas gäststuga när vi blev utkörda ur huset. Jag och ludden borgvall gick dock in och la oss sen i jacobs rum med 12 000 pokémongossedjur (!)
Ludvig väckte mig vid 7 för jag skulle springa till en buss, åka hem-byta om/hämta jobbnycklar och sedan till kba igen. När jag kommer till stationen är pressbyrån stängd och det var 1,5 timma kvar, tom nästa buss hem . Ringde då mina pärisar och mamma beställde taxi åt mig:) söt ä hon.

Hem från saks idag har jag en enorm tavla med en halvnaken calvin klein modell på som sitter på min vägg:)
Nu skall jag sova för jag har bara sovit 1 timma och 45 minuter inatt. Love you all. puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0