Kampen på sam

Kom precis hem från en dag på aranäs.


Frågan är nu, känner jag ånger eller bedrövelse över att jag tog det första steget av många steg i denna kamp.  Nej, bättre kan du Johannisson. Måste säga att det var ett steg över linjen att dra in min mor i detta och därför väntar ett straff för den skada du tillfogat på en mycket operativ och strategisk nivå.
Allting var okey tom ngn skrev CLARA HOLMBERG med neonpenna på alla bilder. Ja he/she ´n på bilden i en keps med min pappas företagslogga på är ingen annan än jag själv.

Nu kom jag som sagt precis hem från en fika med Anton som var mycket mysig, haha...hatkärlek kallas det.
Nu skall jag pluggah lite och kolla på FG. PUSSS

Idag var också sofie i skolan måste jag säga, hon var snorig och slemmig med den nya tandställninge och drog samtidigt in slem och snor i ett fasligt med roligt ljud. Italienskaprovet gick bra tycker jag:)












Kommentarer
Postat av: Anton

jag vet att du tycker om mig sååå! ingen hatkärlek där inte.

2008-12-04 @ 22:48:48
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: Gabriel

Så typiskt av dig att kriga med det motsatta könet Challe!....femisnistfanskaphora

LOVEPUSSLOVEKLAPP

2008-12-05 @ 00:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0