Lemony snicket

Vad hände med Lemony Snickets berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv?
Det är ju flera böcker men bara en film. Det är i särklass den bästa film jag vet:) I slutet vet man ju att det kommer en 2 a men har den setts än?...nehj
Nu gör det mig så jävla arg när jag tänker närmare på saken.

Nu har jag bakat en nog svinäcklig kaka som där temat är alperna tänkte jag. Vem vet, det kan funka.
Spillde precis ut citronsaft på hela matten och det funderade i  1sek på om jag skulle strunta i att torka upp det och låta det sugas in i matten ist. HAHA..fan va snuskigt tänkande.

Nu har jag pluggat hela kvällen och det gick in genom ett öra och ut genom ett annat. Börjar 12.00 imorgon så jag kan plugga lite till då. Nu skall jag sova...
kissonlips








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0