Pulkakurs i Jokkmokk

Idag har jag varit i norra delen av Sverige kallat Jokkmokk. Jag tog tåget upp tidigt i morse och det var kallt som nordpolen. Vad skulle då lilla jag göra i den delen av långa landet falukorv ? Jo jag skulle delta i en pulkakurs. Då är frågan, skulle jag åka eller dra?..åka såklart.
Efter en lång dag i backen blev det jobb då jag i grön jacka stod på jokkmokks torg och bjöd på korv till hungriga jokkmokk bor. Om man smakar får man också "Lithells receptblad 2008". Jag jobbade med Antons kusin också, Jöns Jokkom som jag bodde med. Tack för god macka med ren på.

Ses vi KBA igen!





Kommentarer
Postat av: Krig (igen)

fuck you. big time

2008-12-15 @ 20:43:20
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0