Raol Wallenberg vs. Hades

Hej alla  barn, hoppas ni haft en lika bra jul som jag och ätit er julegröt. Har inte bloggat lika mycket om mitt dagliga och ordinära liv nu men jag har haft fullt upp. Har inte jobbat på ett tag nu och det har varit extremt skönt, skall dock befinna mig på saks på nyår:/ men bara till klockan två=) sen blir det 2009.

Igår var jag och amanda i staden för att se på den så "underbara mellandagsrean nu i sveriges lågkonjuktur (som inte fanns ?) "
Jaja, det var mysigt att vandra i kylan dock....hrm

På kvällen skulle vi alla till martina men mina bussar gick åt helvete så jag bangade och åkte till Anna. Eftesom det aldrig går bussar till erik fick jag och billgerungen ta  moppe till tölö. Mamma anna klädde mig i skidmundering från topp till tå. Det var ganska uppfriskande med moppen, tog en tillbaka till den gamla tiden:)
Hemma hos erik spelade vi sällskapspel där jag och anna fuskade men vann. Jag och simon hessman kom på hur galet nära grannar vi är, äntligen en granne som jag gillar. Alla i mitt område vet att det är jag som bestämmer, men simon kan få vara med på ett hörn och regera över den fina delen av fjärås.

Nu ska jag gå promenad i  mina ägor (hänvisar till texten över), funderade på att cykla men det är så halt :/ Haha, pratade med frida imorse och hon vet nu vad killen hon dejtat i tre veckor heter men vägrade berätta(lol?)!
Hoppas ni får en fortsatt bra söndag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0