UPPELLERNER

Idag har jag varit stört glad hela dagen!...alla prov för denna vecka är slut och jag slutar tidigt på jobbet i helgen:)
Idag kom hämden, den var snäppet lamt men på ett vis lite elakare än bilden på mig. Jag skrev namnet och man ser klart och tydligt att det är anton på bilden. Det roliga var att folk trodde att Mr Smith hade satt upp bilden själv eftersom länk till lussepojkarna står. Klock!
Undrar vad anton nu skall hitta på för att toppa, och hur länge detta krig kan pågå?...hmm

Efter skolan gick jag och mina flickor till K-mas där vi träffade en jet-lag Frank Zingaropoli som varit med om det ena och det andra på sin resa till Chicago. Efter kaffe och armband till amanda och marsvins-jacka provning inne på HM for vi alla åt olika håll för att njuta av fredagen på enskilt håll några timmar:) Nu kommer snart Amanda o Karin och ngt bus skalL vi allt hitta på. Tror det blir med Jojjakim o Johan!
Anna e sjuk den stakkarn:/

Imorgon blir det krök hos Mandy, personlig inbjudan gäller!!;-)


Puss, speciellt till Johan Loftén för jag älskar honom<3<3<3<3





Hello there.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tävling på min blogg !

"gissa bilden"

2008-12-05 @ 22:59:15
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Anton

fy...du anar inte hur lamt det egentligen var. hämnd kommer att komma och candyman kommer vara han som utför den tror jag...

2008-12-07 @ 12:09:05
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0