Roligazt

Har nu fått Joakim "candyman" på min sida, anton ligger inte längre på topp kan man säga med andra ord. Dock försökte han alliera sig med anna idag, vet inte om hon vågar HAaaa.
Imorgon har vi inställd matte och natur så jag börjar inte för än typ 12. Har dock hostoriaprov och en kaka att baka eftersom jag bla. blev utsedd att baka eftersom int fyller 10 år. Det skall tydligen vara en tävling?  wevh

Idag berättade anna och karin att dom förra året under FN rollspelet satt och kollade på mig och ludvig när vi satt med varandra under den veckan och ludden skrev parodi texter om vad som hände (han gick media) och jag assisterade.
Under den veckan var jag förskyld och hostig vilket var jobbigt när man sitter i en teater med 100 personer och det är knäpptyst och man inte får göra ljud. Jag minns att jag försökte kväva veranda host viket resulterade i tårrar. Detta har billger och Uhlén sett och trodde att jag och grät och bråkade med ludvig som satt bredvid och att han ignorerade mina tårar!!!
"- Vi tänkte bah, jävla svin gör ngt. Hon gråter ju!"

Jag kunde dock inte hålla mig längre så jag var tvungen att springa ut och hosta. Detta trodde flickorna var att jag var så arg och ledsen att jag sprang ut i förtvivlan för ngt borgvall sagt.

Åh maj gadd vad jag skrattade när jag fick höra detta, 1 år efter!!
Tänk att dom spionerade på mig, skall dom ge fan i. Läskiga typer.





left;">
 
Här kommer en fult rolig film på shamanda som dansar i mitt rum. Ja det är sånt här vi gör på det fritida. Är hon nykter, nej.

Kommentarer
Postat av: Anton

oj oj oj oj...du har så mycket kvar att lära...oj oj oj

2008-12-08 @ 19:42:49
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ketchup i fittan!!

2008-12-08 @ 21:22:42
Postat av: Anonym

o det var från zinga om du undra :P



2008-12-08 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0