Fire in the hole!

Hej alla. Idag har det varit ganska lugn dag:)
Pojkarna i min klass och lukas spelade så fint idag:) Nu sitter jag och pluggar och väntar på bättre tider. Imorgon har jag både italienska och natur prov:/
Nu ringde amanda mig precis och sa att hon och fanny hade åkt moppe påväg hem och bestämt sig för att tuta på varenda människa som åkt förbi. Det första offret visade sig vara Ted och amanda skäms!
Nu har jag pratat med Ted och han trodde det var jag på moppen,haha. Amanda, han sa att det var okej så du behöver inte skämmas;-)
söööööt

Imorgon är det Torsdag och ska jag vara ärlig så är jag lite rädd. Detta krig som utspelar sig mellan Mr and Mrs Smith-jag och Johannisson kommer ta strid imorgon. Vet inte vad han knåpat ihop men jag lär göra comeback...






Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, just det claris. Hörde ett rykte om dig och en viss T?

Ryktet går snabbt på Lindälv;-)

2008-12-03 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0