Suger och spyr

Hej folket. Nu är klockan mycket och jag skall inte vara långvarig här på bloggen ikväll. Vill bara dela med mig utav kvällens händelser. Idag blev jag och zingaropoli så ägda. Kan inte säga att vi inte förtjänade det men 17 vad rädd jag var. Ni som är snabba läsare kunde skymta ett inlägg om joakim och johan här igår (allt för att jävlas) och tuffa killarna_90 bestämde sig för att sluta detta krig en gång för alla genom att jävlas tillbaka. Vad hände?

Johan skällde ut amanda och både johan och joakim hotade med att polisanmäla bloggen. Jag satt i ett grupprum och lyssnade på hur både skrek på mig. Så fort jag sa ngt skrek som håll käft i kör.

Clara: men så här var det, lyssna nu
Joakim: men vafan har det med detta att göra??!!!!
Johan till joakim: men käft, vänta lite
Joakim till johan: säg fan inte till mig att hålla käft!!!

Mina föräldrar har aldrig skrikigt på mig så, jag hade tårar i ögonen.

Så tittar cp 1 på cp2 och säger, är det dags??
Johan tittar på mig och skrattar
"VI DREV BARA MED DIG CLARA"



Jag var i chocktillstånd....
Dock underskattar pojkarna balla flickorna fabs capacity. Hämnd kommer i obehaglig form!

Jaja, sitter nu och lyssnar på markus krunegård och har prec varit med saks på esters och käkat middag:)
Min kära vän joakim Apler har ett band som heter "important piece of art" . Jag har blivit erbjuden jobb som textskrivare!
Detta skall bli så himlans bra:)
Somnar nollsju vaknar igen på natten. Somnar nollsju vaknar igen på natten
Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din




Har dåligt bildmaterial idag så jag hittade denna bild på resultatet av christoffer josefssons A-DAG. Här rullar vi inte utan äter direkt ur bunken var vi båda överens om. stilpoäng..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0