Rin it

Helgen har varit lugn men o så mysig:)
I fredags var jag och filip hos amanda och kollade på film. Vi såg step brothers och jag och filip var de enda som skrattade. Zingaropoli satt i sina mysbyxor och försökte komma på palindrom, en lek som filip kom på.

Amanda: SÅS!!!

Sen såg vi på american gangsters som var hämsk, dom tände eld på en gubbe som satt fastknuten i en stol!

Jag har ätit det äckligaste i hela mitt liv och det var ngn nougat godis i plast som var rosa och vit som smakade friggolit. Jag fick den av filip trots att det var hans favoritgodis och jag gav ganska snabbt tillbaka den. Jag missade bussen, ingen streetkredd till mig, men sov skavfötter med amanda som dagen efter var mamma amanda då hon väckte mig:) sötflickaaaan!!
Sen knegade jag hela långa dagen.


Kollar på "på smällen" nu och den e lite smårolig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0