Bye tjugohundraåtta!:)

Idag gick jag långpromenad på morgonen och det var så galet kallt trots att jag såg ut som en fet gubbe i all mundering :P
Nu är det snart nyår folket, 2008 har varit ett bra år!...ett av de roligaste faktiskt:)
Slutet på ettan och sommaren till 2 an, det har gått så nedrans fort. Känns som igår då jag vandrade in genom aranäs portar och kände dess atmosfär. Har glömt hur det var att gå i samma klass som moa och mathias. Halva gymnasietiden har gått :/ Jag kommer bli en sån där meningslös f.d. samhällare som inte riktigt blir ngt. Kanske ekonom eller revisor eller så blir jag en sån dum människa som fastnar i butiksvärlden hela mitt liv "för det var så jävla ball i början". Naaaaaaaj dy.

Jag undrar dock vad mitt nyårslöfte skall vara?
Förra året hade jag "skaffa barn"...det känns ju sjukt löjligt och jag hoppas att folk har glömt att jag sa det. Iofs året är inte slut än men jag hinner inte föda barnet så länge jag inte kidnappar ett.....

Jag känner att det rätta nyårslöftet kommer i stundens stämning liksom:=)
Nu har jag sett alla klipp av madagscar som youtube hade att erbjuda. Jag kissar på mig av skratt när jag ser King Julian.

Amanda sa att jag var dålig på ett spel jag har på min telefon så imorgon ska jag trycka upp hennes ena lins i näsan på henne!!....men tills dess, SOV GOTT!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0