Take you down

Idag har det hänt två pinsamma saker jag skulle vilja dela med mig av. Det första är att jag för en sekund somnar på historian och Olof/ Philip sitter och kollar på mig hela tiden. Det andra har självklart med Anton att göra. Gårkvällens bloggning fick sitt straff i form av den värsta elakheten då Joakim antons vän "also known as canyman" säger i cefeterian (dock på antons order)
- Hej, ursäkta, (sniff sniff) aha, tyckte bara att det luktade godis.


AHa, touché anton! Trodde där för några minuter att den söta godiskillen skulle hata mig för all evighet men sa sedan hej clara i trappan då mitt hjärta inte längre var sten.

Nu har jag ätit choklad fram till den 7 e  i min chokladkalender!
Synd/tjock kallas det....

Idag skulle jag spela fördomsfull när  Friddolin intervjuade mig. Skulle din familj ta hand om ett barn från ett annat land?
Neej, det tror jag inte är ngt för oss. Jag vet att man måste tänka på barnen också men min familj då?..vad skulle det ha för effekt på min familj liksom.

Jaja, bra var jag iaf.

Grattis Moa på födelsedagen också!...17 år och fräsch som få!!
Nu har jag övermycket studering att utföra så kan ej sitta här och no lifa. Det enda som håller mitt humör uppe nu är helgens planer med människor jag vill träffa, elr människa kanske man skall säga^^. Flickorna är på trots Karin som nu framöver är en hårt arbetande människa. Bajsblöjan Karin...kom ihåg;)
 Chris B är också bokat!....Hovet med flickorna i Januari. Vi skall bo hos bellas mami och ha det mys:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0