Don´t hate the player hate the game

Idag när jag var på ikea står vi och kollar på gardiner som hänger på rad på olika pinnar så man ska kunna se. Plötsligt så hoppar det ut en unge framför mig och skriker RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW!!
Jag blir asrädd!...och hoopar bakåt och skriker högt. Den lille killen på sju bast skrattar och hoppar in igen för att skrämma nästa gardin-letare.

Fy fan vad vi skrattade när vi lämnade tyg avdelningen för att spatsera vidare till lampavdelningen.

...sen kommer tavelavdelningen, förvaringsavdelningen, spegelavdelninge, mattavdelningen, kruk/växt/ljus avdelningen.

Fuck Ikea..

Jag och systra mi har provat varenda säng. Vi höll hand idag på ikea som vi gjorde när vi var små. Lite ledsamt att inte se henne så ofta now days. Kul dock när hon väl kommer hem=)

Nu har jag tvingat Anton lyssna på beating drum med Pocahontas, men den e ju för bra!

N U  S K A L L    J A G STUDERA


Chloë Sevigny for Elle UK March 08





Kommentarer
Postat av: Ash

Visste inte att du hade fashion blogg stumpan(Tipsad av Gabbe). Inga inlägg om sommarens dramatiska händelser på apberget dokk?Kan fröken H förklara sig.

Stil och Finess?...sa vem om C

Puss

2008-12-02 @ 00:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0