Julhelgsbus

Igår var jag och amanda med coffe och rorrejättesnorre då vi trashade amandas stuga med julmust och dator. Frank var en hyvens karl då han satte på värme och ställde fram generalstolen. Kvällen slutade med att amanda hade maskara på coffes kind och coffe hade maskara på amandas tröja och coffe blev utslängd. Amanda och jag somnade med fil, flingor och vindruvor framför gossip:)


Idag jobbade jag siiista dagen med torben:(
Tår i ögat och allmänt nere...

Hela dagen på saks var bara mysig, inga varor kvar typ och det kom in en massa man kände som var ute och gjorde den sista julshoppingen. Det kändes som liv och död var enat lixom..

Vad har gjorts idag:

spelat hockey bak i butiken där ingen är
Ätit bulle
Kastat slipsplasthållare
Aplers korv

Rebeckas pappa Jan har kommit fram till att jag är den bästa holmbergska arvtagerskan också:) Take that anna/Calle
  Nu ringde ted och var på glatt humör...skall prata.


Pussasssss








 

Kommentarer
Postat av: mannaa

coffe var faktiskt dum!

2008-12-23 @ 12:27:26
URL: http://mandasz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0