26 dez!

Sitter här nu i min stilla mani och läser gamla sparade msn konversationer, som antagligen blivit sparade av en anledning. Den anledning att dom en gång betydde något får mig nu att skratta åt gamla dagar. Så här är det, när jag fick min första balla dator och mitt liv fick en mening i början på 6an hade jag en hårddisk som hette "claras X" där jag sparade allt. Det som sparats på denna har följt med i omgångar och lyckats bevarats likt bibelns skrifter.

På smedinge hade vi snöbollskrig som ägde rum i korridorerna varje säsong där jag och julia var högst involverade.
  8an, tiden då vita converse mitt i vintern inte var något större hot. Läste precis en konversation jag hade med andreas om taktik. Hur vi skulle attakera c2 klassen med våld och bakhåll. "oookej"

Skall nu äta bulle och kolla på film=)
Imorgon skall jag och amanda langa stadens gator och sen kanske det blir utgång på kvällen.
Hoppas ni har ätit er julegröt:)
puss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0