13.56

Har varit en lugn dag...än så länge. Livet här på gården rullar vidare. Är mycket trött och för övrigt hungrig som få.
Det skall bli skönt med lov. Skall dels sova bort hälften av det men också studera en hel del.  Sitter här nu på skolan och hetsskriver för att jag inte har något bättre för mig. Skall snart gå och äta men Amandy.

Idag är det fredag och därför är jag så pass trött som jag är. Skll sitta på detta ställe t.o.m. fem. Skall först ta mig till kungsmässan för att köpa min fantastiska klänning...om jag hinner d.v.s.
  När jag kommer hem skall jag ta ett lungt andetag och sova lite kanske. Vi kom på att vi inte skall sova bort hela lovet i allafall. På lov går man och lägger sig sent, sover bort hela dagen och kommer in i heelt fel rytm. ...inte bra alls. Sedan tar det en halv evighet innan man kommer tillbaka till....."hej jag går upp klockan 6 och lägger mig 22.00"

Nej, jag skall ta vara på detta sällsynta lov. Barnet och jag kom på att vi skall se Billy Elliot....kanske på alla hjärtans dag, får se vad som händer v 7!

Nej, nu skall jag gå och äta lite mat. Har varit hungrig sedan igårkväll.


H   A  E   N  B  R  A D  A  G  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0