Dagens inlägg

◊◊◊◊◊◊◊◊


Dagen har varit mycket bra!
Har inte gjort många knop men endå jobbat lite med samhällen. Har precis tittat på Titanic...en av favoriterna.
  Har också börjat som sakta att läsa the alchimist. Får se om den är något att ha...

Nu finns de nya Conversen ute i butik. De som är doppade i vitt....som annas marcus sa så fyndigt.
  Prövade de låga för några veckor sen och insåg hur mcyket jag saknat de små skorna. Vill dock ha den höga modellen. Jag har redan tusentvå andra låga tennisskor.

Ikväll har det bara varit jag och systra mi hemma. Massa lax-spytt och låten Come Home med OneRepublic
senare......sitter jag nu i soffan i all tysthet och bloggar lite.
  Lov nu......skall väll studera en del....men också ta mig en tripp in till staden för en visit och lite lunch-ätning med min syster.

Nu är jag mycket trött och eftersom jag ej skall vända på dygnet denna vecka, skall jag nu krypa i säng. Vem vet vad som sker på morgondagens schema. Kanske lite nyttig frukost, det var ett tag sedan, och en tripp ut i det soliga vädret.....om det nu blir något soligt väder. Låt oss hoppas.





Vill dock ha den med mörka metalldetaljer.



S O V G O T T A L L A





◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

Kommentarer
Postat av: meuoa

hej bebisen ! hur har ditt lov varit so far? (: SKITSNYGGA skor föresten ! (: va ska du hitta på under vecka nurå ? :) PUUUUSSSSS

2008-02-12 @ 11:30:55
URL: http://moalinjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0