FrEDAG

Sitter h'r med Amanda som vanligt och t'nkte ta igen gårdagens missade bloggtillf'lle. Hade lite för mycket hemma för tillfället.
Vi har haft engelska presentation där vi åt ostmackor från Wales och kammade hem segern på en frågesport och vann klubbor som amanda och jag sitter och suger på.
  Citron och hallon...........goigt!

Ska kanske till Amanda ikväll d.v.s om X inte är där......hihi. Ska försöka komma rätt ute i Onsala. Vill inte komma till Vallda igen.
Eller så spenderar jag Fredagkvällen, som jag skulle ha spendera ute om det inte vore så fulans väder, i soffan i telefon med Amanda. Ska nog langa Gossip Girl ikväll.


Amanda åt upp sin klubba innan mig....undrar vad det sger om våra personligheter.??....


Får se how it turns out.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0