hej söt

clara är söt när hon sover och har leukemi.
för tillfällter befinner sig jag (amanda), clara, mathias och markus sig i mitt hus. vi har ätit semlor samt pratat. nu spelar mat, mark och min lillebror wii med min lillebror medans jag och clara myser i min säng och pratar om filosofiska ting. att clara är mys när hon är pumsen vet jag, men jag tror inte att ni vet det. därför ska jag bjuda på ett par bilder, så fort jag brottat ner clara. vilket är en lätt match om man jämnför muskler här....
annars så ska dagen utväderas och som vi brukar säga " var dag har en ny upplevelse i sitt sköte". ett fint citat jag och clara använder ofta. idag har vi lärt oss att ; nu behövs det köpas en XTRA-stark anti rynk kräm, att det är såå gott med ett glas vitt, att man inte ska tjata under eva gidz lektioner och att vi gärna masserar klassens pojkvän. dagens glada är marcus och claras nya vän ; den trevligt alkisen med harry potter glasögon som hade en son med rosa mössa. att han även hade tunt hår, mannen alltså, måste tillägas. nu ska jag bjua på ett par mysiga bilder på några kära vänner. Puss, hoppas att ni mår bra.
Dagens outfit :

- Hängsleklänning SH
- Tights SH
- Skor SH
- Jacka SH
- Mössa SH
- Vantar SH
- Väska SH
 Jag (L) SECOND HAND. LÖV FOR MAJ LIFE!!!!  <3<3<3<3

(blir ev inga bilder eftersom clraissa har fått christoffer hår i munnen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0