HemmaOnsdag

Har idag varit hemma p.g.a. jobbans huvudvärk. Har dock inte sovit för mycket utan jobbat som en galning för att få klart arbeten hit och dit. Min mor var också hemma idag så vi har haft det mycket mys....
Åt våfflor till frukost och pratade med Amanda i telefon 2x. Mathias ramlade tydligen av stolen idag....ooooch det var sååå roligt enligt Amanda.........och det var nog endast roligt enligt Amanda. Fniss.......bara he makes her happy.

Sitter nu här och äter världens största macka från min mors konferens. Bri ost och varm choklad........galen men god blandning.
Nu ska jag nog krypa till sängs för att inte sova så länge imorgon. Vill inte vända på dygnet och vill också få saker gjorda.
  Min bror sitter och pluggar om någon läskig kroppsdel som vanligt t.o.m. morgondagens lektion på Sahlgrenska akademi.

Förstår inte hur han vill bli läkare med en syster som inte ens vill uttala kroppens organ för de låter blää.(fniiiiiiis)
Nej, sänggång mänggång....som min far alltid säger.

Puss mina änglar


Just det!...har någon något i tidsform över.....ta ett besök på onsla gossip. Upper east Onsala.
Tisfråga innan någon i sp1f/e står med i kvallret.
........och nej Amanda, dom kommer inte skriva om dig. Du är för söt!



xoxo
◊◊ ◊◊◊◊   ◊◊  ◊◊◊ ◊◊   ◊◊◊  ◊ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älskling du är söt :)

2008-02-21 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0