Jag var gjord för dessa dar

 Dagens dag har varit mycket bra!
Steg upp och åt frukost bestående av macka med fett lager av ost....gott var det. Speciellt eftersom jag är ledig och känner mig som en fri man.
  Såg på film och och pluggade lite..."pluggade" med litet p självklart.

Dagen fortsatte i rätt riktning. Min mor, min gudmor och jag tog oss til kba och åt lite mat och langade sedan mysbio. Juno var filmvalet och tur var det ftersom att den var så himmlans bra!
Över mina förväntningar...och de var höga.
 Har nu ätit omelett gjord av mor och pratat med systrami......saknar henne.

Ligger nu och lyssnar på Håkan.......får mig att sakna sommaren mer.
Skall till götet imorgon med mamma för att hitta min Malene B klänning. Skall också äta lunch med min syster. Det kommer bli mys.

Skall sedan ut och rummla med Amanda och fira alla hjärtans dag på något vis.  Vi ses.


TAHANDOMER





Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag saknar dig också!! Maahh

2008-02-19 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0