Lillstrumpan

Det har varit en mycket bra dag. Min bror fyller 21 och därför har vi haft hela familjen samlad!
  Har varit ledig idag p.g.a utvecklingsamtal. .......crazy skönt.
Sitter nu i min systers rum och skriver eftersom mina morföräldrar sover i mitt. Mormor skrattade högt när hon såg min smått stökiga garderob ;)

Calle, a.c lillastrumpan som jag och min syster alltid kallat honom eller Carl Pedal har blivit galet stor. Det var inte alls länge sedan han for runt på sin blåa trampbil som jag nog än idag inte hade fått låna, liksom för 15 år sedan.

Skall till skolan igen imorgon. Det blir en lång  dag men förhoppningar säger en bra en. Nu är klockan mycket och lilla Clara trött. Skall bums hoppa i säng.

G O D   N A T T    K Ä R A    N I










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0