Sthlm

Igår gick jag upp galet tidigt, närmare sagt klockan halv 6 för att vara ute genom dörren halv 7. Bilresan till Stocholm var lång men solen lyste på oss hela tiden så humöret föll inte. Vi stannade och åt galet god frukost på något hotell. Efter tre timmar , då anna och jag redan lyckats få på oss alla kläder i bilen, var det begravning i en jättefin kyrka.
Hela släkten som jag aldrig träffar var där och det var mys. Sedan var det tårta och konversation med gamla människor........trevligt.

Begravningen var ganska så snabbt över men bilresan hem igen var hemskans. Min syster, jag och min farbror i baksätet i 5 timmar. Vi åt choklad och stannade på Maccie D.
Lyssnade på Håkan hela vägen, får mig att sakna sommar.

Väl hemma mådde jag galet dåligt. Bil och Mcdonald mat är ingen hit.
Idag fyller min mamma år. Hon fick Van Morrison biljetter av oss barn. Nu kommer snart mormor och morfar så jag måste springa och snygga till mig!



ses

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

Kommentarer
Postat av: Paulina

Tack så jättemycket vad glad jag blir!! (L)(L)

KRAM

Ha en bra dag!

2008-02-17 @ 13:16:20
URL: http://paulinasintressen.blogg.se
Postat av: Systeryster

Du glömde nämna att vi hade piffiga begravningskläder och äckliga nylonisar! Det förvärrade heeeela grejen! Nu kommer alla förstå vårt lidande ;)

2008-02-19 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0