Uppsnärjd i det blå


Har idag varit i kära götet med min mor. Vi träffade också systra mi för en shoppingvända. Jag skulle köpa min fina Malene Birger klänning, men när jag kom till NK  var den inte alls lika fin som jag tyckt första gången....jaja, i stället köpte jag de mycket fina vita conversen i stället.

Vita skor är perfa på våren. Man kan ha en ganska crapie outfit men endå se fab ut........ibland.
  Amanda och jag hade planer på att gå ut men eftersom det är mig och amanda det handlar om blev det inte riktigt så. Vi skall väl ta en fika eller något i stället........mys!
Talade också med Herr Johansson....Amandas pappa. En mycket trevlig karl!...haha
Skall nu gå och fira alla hjärtans dag med toda la familia!

Skall imorgon bitti kl 05.30 sätta mig i en bil och köra 5 timmar till vår huvudstad Stockholm. Skall på begravning och vet inte om jag närmar mig själva sthml city.....men men. Det blir nog trevligt att träffa hela släkten....även de jag aldrig träffat.

Kanske blir ett inlägg nr 2 framåt kvällen.


H O P P A S N I H A R H A F T E N B R A D A G



//Clara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0