=========


Läste att man får jättefint hår av att skölja det i vinäger. Det är ph- värdet som gör håret mjukt tydligen. JA, tänker Clara och springer till köket.
  Hittade där bara hallonvinäger men tyckte att den luktade gott så det fick det bli.
Jag tvåttade håret två gånger, hade lite balsam i och gick sedan och la mig. Hallonlukten satt kvar och efter halva ´nattens gång mådde jag otroligt illa.

Håret blev dock jättefint!.........men jag ska köpa botaniska hårprodukter som inte senast användes ca 600 f.k.

//Clara









Kommentarer
Postat av: moa

Hej din lilla gris :) Allt bra med dig? Hur blev nyår ? :) Joråå , lovet har vart bra, och det behövdes att släppa tankarna från skolarbetet ett tag... Ah! Jag längtar faktiskt också lite, mest efter att få träffa alla :D Mm.. sitter själv med SOn, så jag vet hur det är, KÄMPA VIDARE , ses imon ! pussss

2008-01-06 @ 14:15:24
URL: http://moalinjer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0