Spectacular




Igårkväll var det premier för serien Gossip Girl i Swe. Serien om upper east side flickorna i NY var galet bra!
 Jag laddade ned de fem första avsnitten och spenderade hela natten framför datorn. Måste säga att O.C alltid kommer vara bra men om jag var en dagstidning skulle GG få  5 fjärilar.


Är hemma idag, känner mig lite krasslig. Ska spendera hela dagen med plugg
. ......Har prov imorgon.(inte ball)

Februarilov snart. Undrar vad man ska hitta på då. Skulle vilja hoppa på en sån där buss som tar en till Danmark över dagen. Har hört att de kostar nada.

Well well, ska som sagt plugga lite nu. Lär bli ett till inlägg under dagen.

S I M M M A    L U G N T





◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊



Kommentarer
Postat av: E L L E

Svar:tack!! hoppas att du fortsätter att läsa min blogg och kommentera:)

2008-01-30 @ 17:41:56
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0