Stars may collide, but i want a hat

                        image226


Det här är nog väldens finaste hatt. Som jag tidigare sagt så vill jag ha en fin vårhatt. Den här kommer från Ted Baker och är ett måste!

En tjej jag känner sa ,när jag sa att jag ville ha en hatt, att hon inte kunde ha hatt. Hon sa att hon bara blev ful. Jag blev så himmlans arg på henne. Alla kan ha hatt men man måste le när man har hatt. Man får bara se sur ut om man heter Kate Moss men INTE om man heter Mary-Kate Ashley.

Om man vill ha en fin hatt är det inte nödvändigt att köpa en. Man kan också ta en sväng i far/mor föräldrars skåp. MIn farfar hade alltid hatt när han spatserade ned för Linégatan.


Tack för ikväll, dröm mkt sött.






Kommentarer
Postat av: E L L E

Svar:tack så mycket:) hoppas att du fortsätter attläsa min blogg:)

2008-01-29 @ 22:18:47
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0