Stil utan finess

Igår var det fredag och jag begav mig ut till Onsala för att ta mig en titt på Amnadas nya hus. Självklart kommer jag inte till Draget, där Amanda bor, utan till något ställe där allt var dött.
  Själv satt jag nu i busskuren och försökte lätta upp stämningen med att nynna temalåten till Joe jättegorillan och göra gymnastiska övningar. 
 När Joe jättegoriilan theme inte längre var ball kom Amandy och hennes syster och hämtade mig(God bless Lisa)

Kvällen belv lugn, med undantag.  Vi Trashtalkade människor i gamla skolkataloger och tryckte i oss glass.
Dagens ros till Amnadas klockrena lillebror, Axel 11 år, som spontant tog upp en gitarr och langade slagerhitar klockan tolv på kvällen....sicken lirare!

Eftersom Amanda bor bortom världens kant fick vi snabbgå till bussen. Jag kallade Mathias för fjortisboy utan anledning och vi begav oss, efter sprongmarch till bussen, hem.

Jag klev på min buss hem mot min lilla kyrkby och upplevde en läskig typ som inte lämnade mig ifred. Tur att jag är en så förståndig flicka som klarade mig ur situationen.
Hemma var nu klockan mycket och jag började sortera min mapp med 1001 skolpapper. Somnade sedan bums och drömde och söta ting.

Vet inte om jag skall återvända till Onsala den närmsta tiden i allafall.......det kan nog dröja. ;)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




För att inte helt utelämna dagens finess!
Söta Sienna Miller med sötaste mössan.
image210









Kommentarer
Postat av: ajl

haha, så klockrent clara!
du missade ju dock den bästa biten då min bror slängde ur sig dagens kommentar ;)
sov gott sötis, (L) totte

2008-01-27 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0