0)(0

FREDAG HELA MÅNDAG


Allting kommer lösas och bli bättre igen om du har pengar i fickan eller ett ess i din arm...


Idag var jag med mina flickor..amandorna. Vi var hos zeta och det är så galet varmt:) Nu sitter jag på min altan med juice och skall till amanda och sen är det utgång!
Idag hände en så jävla pinsam sak som jag måste berätta. Det finns en kille som jag alltid springer på på stan, jag menar alltså alltid!
Nu satte han sig bredvid mig på bussen och han lukatde så himlans mycket godis!..nu menar jag inte så där äckligt godis som luktar godis som legat under soffan utan så jävla gott godis!...jag är kär<3
Det slutade med att jag börjar skratta så jävla högt och måste därför ta upp en telefon snabbt och "låtsas" läsa ett "roligt" sms. Han måste ha trott att jag var dum i hela huvudet!
Jaja.

Puss på private ställe=)











Kommentarer
Postat av: zinga

aa jo precis! BLOGGA FÖR FAN!!! orkar inte med att du inte skiver något längre, jag är ju din störst-A fan!



JAG är INcreda-MAnduu! wft is your damn promblemooss!!



Prutt på magen !!

2008-07-27 @ 12:58:57
URL: http://mandasz.blogg.se/
Postat av: Anonym

clariiie! nu får du banne mig ta och uppdatera. ;) /M.

2008-07-28 @ 22:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0